"Branili smo domovinu"

"Branili smo domovinu" u kojoj ne samo da progovaraju nego su i odlično portretirani hrvatski branitelji pripadnici nacionalnih manjina. Dao sam cijelog sebe u ovaj projekt u koji sam upao na poziv produkcijske kuće "Prvi red fotelja" s kojom sam imao super suradnju na drugim filmovima.

Osim privilegije, bilo je ovo odlično iskustvo koje sam stekao učeći od scenarista Ivice Radoša i redatelja Davora Šarića s kojim surađujem već par godina.

Svaka epizoda ima četvoricu protagonista, a posebno sam ponosan da sam u ovu smjestio svojeg prijatelja Stanoju Nikolića. Taj maloljetni dragovoljac Rom pravoslavne vjeroispovijesti zaslužio je da se čuje njegova priča, a svaki je put doživljaj doći u njegove slikovite Capraške poljane što možete vidjeti iz filma. Osim njega tu su Bošnjak Muharem Mašinović, čovjek koji je stvarao temelje Specijalne policije "Osa" iz Siska (koja je bila tema mog diplomskog rada), zatim Damir Malina, Čeh koji je čudom preživio ranjavanje snajpera u glavu na prvoj crti obrane Daruvara te Đuro Plavljanić, Srbin koji živi na kraju svjeta, u svojoj Jošavici u kojoj je 99% stanovnika odlučilo reći "NE" Hrvatskoj. Đuro ne samo da je rekao "DA" Hrvatskoj nego je uzeo pušku u ruke i branio Banovinu od svojih donedavnih suseljana.