UMRO JE POZNATI HRVATSKI KOMANDOS SAMIR HUSKIĆ HUS KOJI JE ZBOG POLITIKE PROMJENIO VJERU

Po braniteljskim grupama se u nevjerici dijele posljednje riječi i pozdravi upućeni Samiru Huskiću – Husu.

 Ovaj hrvatski branitelj nekada islamske vjere malo je kome bio nepoznat, a današnja vijest o njegovoj preranoj smrti uzrokovanoj, navodno, infarktom, duboko je potresla sve one koji su ga poznavali.

 Samir Huskić – Hus bio je suprug i otac dvoje djece a od neki prijašnjih ratnih prijatelja je odbačen samo zato što je nosio ime Samir

‘Suborac me blokirao zato što sam musliman, plakao sam cijelu noć…’

 

O ukopu objavit ćemo čim se odredi datum.

 

Neka ti je vječni rahmet i veliko ti hvala viteže

 

Kommentar schreiben

Kommentare: 5
  • #1

    Nedžad lović (Dienstag, 02 Februar 2021 02:01)

    Meni se otac borio u hvo berbir bosanska gradiska 92-94 u prvom svjetskom bili crveni fesovi i ginuli na kobaridu a drugom svjetskom pod ndh policija u zagrebu a i prije toga policijska familija sa podrucja gradiske preciznije Dubrave-Rovine (čuprija Čordiča bolje poznato) i danas nas ubijaju i prodali sve politike i bosanska i hrvatska i slovenska posto su svi pod satanizmom(masoni, illuminati) kojem je prvi cilj unistiti islam a rade to kroz rimokatolicku crkvu preko vojske, policije, sudstva, farmacije, obavjestajnih službi tako da samo se pitam koliko hrvata ustvari shvata da jih je vjera prodala ustvari crkva bolje receno kao vjernike normalno.... Vjecni rahmet gospodinu huskiču hus-u....

  • #2

    Ramo (Donnerstag, 16 Juni 2022 11:29)

    Samir se obratio. Samir je bio katolik a ne musliman! ispravi to!

  • #3

    hAMO (Samstag, 04 Februar 2023 21:23)

    ON JE BIO BUDALA KAO I OTAC MU

  • #4

    Uvjek bio i ostao bošnjak (Dienstag, 07 März 2023 13:02)

    Samir Huskić: "To koliko sam ja lojalan i normalan čovjek potvrđuje i činjenica da sam oženjen za katolkinju, Hrvaticu, moja djeca nose hrvatska imena, krštena su i idu na vjeronauk, moja se kuća svake godine posvećuje...

    jajan primjer Bošnjaka čiji je mozak uspješno ispran decenijama anti-Bošnjačke i anti-Muslimanske propagande.

    Eto on je normalan čovjek jer slavi Božić i jer su mu djeca krštena. Znači mi koji postimo Ramazan i klanjamo namaze smo nenormalni. On je plakao što ga je Ustaša blokirao. On je toliko uništen tom propagandom da bi vrlo rado se i roditelja odrekao da ima malo više muda.

  • #5

    Čovjek za konja (Dienstag, 07 März 2023 13:10)

    Ovaj hrvatski Comandos je imao sve hrvatsko osim uobičajenog hrvatskog Imena.
    Djeca i Žena su mu Hrvati.
    On je Hrvat ?!
    Spominjao je u medijima da mu djeca idu redovno na vjeronauk i u Crkvu.
    Zašto je to morao uopće spominjati?

    Kome je se hrvatski komandos uopće dužan pravdati u svojoj zemlji?
    Da idu u medresu ništa manje ne bi bili Hrvati.

    Jedino nisam promijenio ime, ali to nikada neću. To ime dali su mi moja majka i moj pokojni otac. Pa kome se svidjelo, a kome ne – završio je tada Samir Huskić.

    Trebao si i ime promjeniti i roditelje otpad od čovjeka ,papučar