Edin Macanović: nemam "Mahalu" i nemam se gdje vratiti, ovo je moj grad

Edin Macanović, vlasnik "Taj mahala", poslao je reagiranje na tekst nedavno objavljen na našemu portalu o incedentu koji se dogodio ispred njegova restorana u povijesnoj jezgri, kada je jedan komunalni redar verbalno napadnut. Reagiranje prenosimo u cijelosti:U skladu sa zakonom o javnom priopćavanju, a vezano za tekst objavljen na vašem cijenjenom portalu od 9. Kolovoza 2012. popraćen naslovom; „Vlasnik restorana prijetio komunalnom redaru", dužan sam Vas kao vlasnik navedenog restorana izvijestiti da navedenog dana nisam bio u Gradu, te da isto tako nisam ni mogao prijetiti komunalnom redaru. Sve informacije o navedenom događaju mogli ste provjeriti kod policije uvidom u policijski zapisnik. S obzirom na činjenicu da mi se već dulje vrijeme od određenih individua kojima se ne želim baviti, prišivaju razne neutemeljene i lažne etikete i „slučajevi" poput ovog, dužan sam vas izvijestiti da me razne inspekcije posjećuju češće nego neke druge, te da nikada kod nas nisu pronašli nikakve nepravilnosti.

Ovaj članak mi nije nanio nikakvu materijalnu štetu budući da imamo „vjerne„ goste bez obzira dolaze li iz inozemstva ili iz Hrvatske i zadovoljni su uslugom koju dobiju u Taj Mahalu, no nanio mi je štetu s ljudskog stanovišta, s obzirom na tendenciozne i zlonamjerne komentare koji su se pojavili nakon njegovog objavljivanja. Nemam se potrebe hvalisati svojim sudjelovanjem u obrani Grada u kojeg sam se doselio prije više od 25 godina, te svima onima koji mi putem anonimnih „nickova" na internetu poručuju da se vratim u svoju „Mahalu", mogu poručiti da ja nemam nikakvu „Mahalu" i da se nemam gdje vratiti, jer ovo je moj Grad u kojem živim sa svojom obitelji, u kojem plaćam porez i u kojem gradim svoju budućnost.

Unatoč krizi, mi stalno poboljšavamo svoju djelatnost i proširujemo je zapošljavanjem novih mladih ljudi te ćemo i ubuduće raditi u smjeru kojeg smo zacrtali, a to je zaposliti još više mladih ljudi i pružiti našim gostima što bolju uslugu kako bismo još više doprinijeli pozitivnim sjećanjima na njihovo ljetovanje u našem Gradu i Domovini.

Edin Macanović